Tuesday, October 7, 2008

9 dan: 7 dan kursa

Jutarnja evaluacija utakmica od prethodnog dana.

Primjedbe:
  • ponovo ne sankcionisanje igrača zbog zahtjeva za brisanje parketa
  • Kriterijum prillikom dosuđivanja nošenih ili zadržanih lopti ne smije biti visok, jer je cilj da se produži nadigravanje, a ne da mi budemo ti koji će ga skraćivati
  • Sudija treba da bude u pozadini i najbolje je ako niko tokom utakmice ne primjeti njegovo prisustvo
  • Drugi sudija je taj koji odbija zamjenu ukoliko igrač nije spreman, a ne da svira i da čeka da prvog sudiju. Prvi sudija će naravno nakon toga sankcionisati tim za odugovlačenje.
10:30 - 16:00 Usmeni dio ispita
Pitanja na usmenom ispitu su obično ona koja niste popunili na pismenom ispitu ili jedno pitanje iz pravila i jedno iz casebook-a.
Mene su pitali definiciju bloka, pritisak lopte, kada tim osvaja poen, slučaj 5.5 iz casebook-a i u slučaju da je prijem servisa bio loš i lopta odlazi u slobodnu zonu, igrač se baca za loptom, ali ne uspjeva da je udari, ona pored njegove ruke udara u parket. Međutim prvi sudija to ne primjećuje. Da li ja kao drugi sudija smijem to da sviram?

Ja sam bila treća na spisku i brzo sam završila usmeni i uspješno položila test. Na teorijskom dijelu sam dobila ocjenu Very Good.

Svi kandidati su položili teorijski dio.

Za danas su na programu ostale još 2 utakmice. Ja sam i danas bila delegirana na prvoj utakmici kao pomoćnik zapisničara.

Inače svaki kandidat mora da odsudi po jednu utakmicu, kao prvi i drugi sudija, zapisničar, pomoćnik zapisničara i kao linijski sudija.

2 comments:

Unknown said...

Mirjana!!!

Pratim te na blogu i mogu samo da ti kazem: Samo napred i znam da ces da uspes, posto si stvarno spremna za ove stvari.
Cao & sve najbolje,
Nikola Micevski

Project Management Hub said...

Da li će po novim pravilima 2. sudija biti taj koji odbija zamenu?