Friday, October 3, 2008

5 dan: 3 dan kursa


Predavanje 13i 14: Zvanična odbojkaška pravila, Instrukcije i Casebook (Pravila 22-28)
Pored toga imali smo test iz Zapisnika.
Od 12 sati smo otišli u salu, odakle smo se vratili u 22:30. Danas su na programu bile četiri utakmice i ja sam bila angažovana na sve četiri. Na prve 3 utakmice sam bila linijski sudija, pozicije 3, 2 i 1, a na poslednjoj sam bila drugi sudija, tako da pretpostavljam da cu sutra na prvoj utakmici biti prvi sudija.
Za protokol smo koristili Zvanični međunarodni protokol Varijanta B, zato što nismo imali poseban teren za zagrijavanje.

Imam jednu korisnu informaciju za sve sudije sa Premijer lige, a možda i ostale. Pošto smo imali dilemu da li treba dozvoliti licenciranom treneru, koji je takođe i igrač na utakmici, da ima nadležnosti trenera kada je van igre.
Dobila sam sledeći odgovor:
Igrač koji je takođe i trener, a možda istovremeno i kapiten tima, kada je u igri je igrač ili kapiten tima, a kada je van igre ima sve nadležnosti trenera, ukoliko je upisan u zapisnik kao trener i ukoliko je potpisao zapisnik kao trener pred početak utakmice. Ukoliko je i kapiten ekipe mora potpisati zapisnik i kao kapiten, na početku i na kraju utakmice.

No comments: