Saturday, October 4, 2008

6 dan: 4 dan kursa

9-12h: Evaluacija jučerašnjih utakmica. Sa osvrtom najviše na prvog i drugog sudiju. Ja sam imala zamjerku, što posle sviranja pozicione greške nisam pokazala oba igrača koji su napravili pozicionu grešku. Nije bilo više zamjerki i opšta ocjena je vrlo dobro.
Nikad nemojte pokazivati na jednog igrača, pošto pozicionu grešku mogu da naprave samo dva igrača, sem u slučaju kada na terenu imamo 5 umjesto 6 igrača i kada se neko od igrača nalazi van terena u trenutku servis udarca.
Pošto su pojedine od nas juče izmučili sa 4 utakmice, a 10 sudija je bilo slobodno, danas su promjenili raspored. Tako da su nas podjelili u dvije grupe. Prva grupa od 8 sudija je sudila prve dvije utakmice, a druga grupa druge dvije utakmice. Dvoje sudija je bilo slobodno. Ja sam bila u prvoj grupi i ponovo sam bila linijski sudija na pozicijama 2 i 1.

No comments: