Monday, September 29, 2008

1.dan: Dolazak u Ankaru

U 20:05 sam sletila na aerodrom Esenboga u Ankari. Tu me je dočekalo 5 sudija iz Turske, 4 kandidata i međunarodni sudija Aziz Yener. Na istom letu su bili i g-din Sergej Titov (RUS, direktor kursa) i dva kandidata Aleksandar Tubylov (RUS) i Benoit Horcholle (FRA), ali smo se upoznali tek na aerodromu.
Posle aerodroma, odlazak u hotel, smještaj i odmor. Svi su prijatno raspoloženi i ljubazni. Upoznala sam se u holu i sa dvojicom kandidata iz Irana, Mohamed Aghaei Akrami i Morteza Saghinsara. Nisu htjeli da se rukuju samnom, ali sudije iz Turske su me već pripremile na to pošto se isto desilo sa njihovom koleginicom iz Turske. Običaj u Iranu je da se muškarci ne rukuju sa ženama. :(
Nisu nam dali plan za sutra. Samo znam da ćemo imati usmeni i pismeni test iz Engleskog jezika, vjerovatno u popodnevnim satima.
Toliko za danas. U prilogu možete pogledati slike sobe u kojoj sam smještena.

No comments: